Kā attālināti iestāties rindā, izmantojot mobilo lietotni Qticket
Vairumā Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PLMP) nodaļu būtiski samazinājušās rindas uz personu apliecinošu dokumentu – pases un personas apliecības jeb eID kartes – noformēšanu un saņemšanu, un klienti šobrīd pakalpojumu var saņemt, ilgi negaidot, informēja PMLP.
Lai taupītu klientu laiku, ieviesta iespēja iestāties rindā attālināti, izmantojot “Qticket” mobilo lietotni.
Jaunā iespēja attālināti pieteikt kārtas numuriņu uzlabojot pakalpojuma saņemšanas ērtumu. Lietotnē iespējams tiešsaistē sekot līdzi rindai katrā konkrētajā nodaļā, turklāt pakalpojumu var pieteikt, piemēram, vēl esot mājās vai tuvojoties PMLP nodaļai. Iestāties rindā attālināti var konkrētā dienā un konkrētā nodaļā 30 minūtes pēc nodaļas atvēršanas un 30 minūtes pirms nodaļa aizvēršanas.
Personu apliecinošus dokumentus katru darba dienu visās 29 PMLP nodaļās var noformēt un saņemt trīs veidos:
rindas kārtībā, neveicot iepriekšēju pierakstu un dodoties uz nodaļu jebkurā darba dienā,
piesakoties rindā attālināti konkrētā nodaļā, konkrētā dienā, izmantojot “Qticket” mobilo lietotni,
veicot iepriekšēju pierakstu uz konkrētu datumu un konkrētu laiku, izmantojot “Qticket” tiešsaistes pieraksta sistēmā PMLP tīmekļa vietnē www.pmlp.gov.lv vai “Qticket” mobilajā lietotnē.
Iepriekšēja pieraksta laiki gan ir būtiski samazināti, tāpēc ātri aizpildās. Primāri pakalpojumi katru darba dienu tiek sniegti rindas kārtībā.
Pārvalde aicina klientus neatlikt dokumentu noformēšanu uz nākamo pavasari, lai neveidotos ļoti lielas rindas pēc personu apliecinošajiem dokumentiem, un nākt noformēt dokumentus savlaicīgi – jau tagad. Arī tie klienti, kuriem pases vai eID kartes derīguma termiņš beigsies tikai nākamā gada pavasarī, vasarā vai rudenī, ir aicināti jaunus dokumentus noformēt jau tagad.
“Qticket” aplikāciju var izmantot ne tikai personu apliecinošu dokumentu noformēšanai un saņemšanai – to izmanto arvien vairāk uzņēmumu visā Latvijā. Ar "Qticket" aplikācijas palīdzību tās lietotāji var gan atrast sev interesējošā uzņēmuma tuvākās filiāles, gan iestāties rindā vai pierakstīties uz vizīti attālināti, attālināti atcelt vai pārcelt vizītes laiku, saņemt informāciju par sniegtajiem pakalpojumiem un speciālistiem, reālajā laikā redzēt filiāles rindas virzību un paredzamo gaidīšanas laiku rindā, kā arī ieteicamos apmeklējuma laikus, lai izvairītos no garām rindām.